Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Känslan av full rulle

Av Annika - 11 september 2013 20:27

Just nu är det full rulle i vardagen.

Idag fick jag nycklarna till mitt nya kontor. Ett jättefint kontor mitt i centrum och jag ska shoppa möbler och inreda i helgen.

Imorgon flyger jag upp till Stockholm för att hämta min nya fina bil. Stannar kvar till fredag för att göra ett kundbesök innan jag kör hem i en automatare. Jag har aldrig kört en automatare tidigare så det kan bli spännande.

Jag fick ett paket av snälla gulliga Micke idag. Jag ringde till honom igår för att höra om han kunde ordna skyddskläder och skor till mig (han jobbar i branschen) och vips så kom det ett paket idag med jättefina kläder och så sköna skor. Tusen tack Micke. Du är bäst!!

Allt börjar falla på plats och snart kan jag börja jobba ordentligt. Ska bli så skönt att komma igång.

Något som också börjar fungera ordentligt är dagis. Myra älskar verkligen att vara där, idag vinkade hon hejdå och började springa iväg redan innan jag fått av henne jacka och skor. En sån lättnad att detta går så smidigt.
Vårt underbara dagis skickade mail med foton från utflykten de gjorde på förmiddagen idag.

Så omtänksamma de är och så tacksam man blir när man får ett sånt fint mail. Mycket uppskattat.


Framtiden känns ljus.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards