Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Känslan av stor besvikelse

Av Annika - 8 september 2013 12:52

Detta inlägget är riktat direkt till Dig dansläraren/chefen på Danshuset!


Min dotter älskar att dansa, så fort hon hör musik så blir hon så lycklig och börjar dansa. Därför kändes det självklart att anmäla henne till din barndans på Danshuset här i Helsingborg.

Glada och förväntansfulla gick vi in i denna stora spännande danslokal med en hel vägg med speglar. Hon blev överlycklig och sprang bort till spegeln och hoppade framför den och tjöt av ren lycka. Det var ju så spännande att uppleva detta för första gången.

När dansen började var hon så glad och ville visa dig alla danssteg hon kunde. Tänk nu på att hon bara är två år och detta var första lektionen av tolv vilket betyder att det är ny miljö, nya barn och en helt ny situation för henne.

Efteråt gick jag och tackade dig för idag och berättade att min dotter verkligen älskade detta.
Då säger du nonchalant: "om din dotter tjuter (det var rena glädjetjut) så nästa gång också så får ni gå ut"

Hur kan du bara säga en sån sak?? På er hemsida skryter du med att du har utbildning i både pedagogik och psykologi. Det visade du absolut inget av idag.

Vi kommer aldrig komma tillbaka till din dansskola igen men jag kommer att ta kontakt med dig för att få alla pengar tillbaka.

Du borde rannsaka dig själv och ifrågasätta om du verkligen ska ha med barn att göra.

Nu ska vi leta ny dansskola för sluta dansa, sluta tjuta av lycka och sluta vara barn kommer inte hända bara för att du inte tycker om det!

 
 
Tjejmorsan

Tjejmorsan

8 september 2013 12:56

Fy fan vilken STOR skitstövel!!
Undrar var han har fått sin pedagogik? Knappats där han borde ha läst den iaf!

Stå på dig och kräv tillbaka pengarna och LYCKA till med din underbara lilla lyckliga danstjej på en annan danslek/skola <3

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Marlene

Marlene

8 september 2013 12:58

Vilken idiot!

http://fdensammamamman.blogspot.se

 
Ingen bild

Camilla

8 september 2013 21:42

Fy fan rent ut sagt vilken människa!!! Rätt att aldrig gå dit o själv ska jag undvika det när min Sigrid vill börja dansa. Berätta när du hittat ett ställe där barnen för leka o ha kul när de danskar. Kram

 
Tina

Tina

9 september 2013 07:11

Fy vilken idiot! Tycker helt klart att du ska klaga och ha pengarna tillbaka. KRAM

http://www.familjenrosmer.blogspot.se

 
Popprinsessan

Popprinsessan

10 september 2013 14:46

Ja usch, nu känns det supertrist att L ska gå där och dansa... Hon dansade på Wilson innan, med underbara Agneta som lärare. Tyvärr har Agneta slutat så jag vet inte hur det är numera. Danshuset passade oss bättre just nu och L ville eftersom en kompis går på Show Kids. Men som sagt, nu känns det verkligen inte alls kul efter vad som hänt er...
Kram

http://www.popprinsessan.se

Annika

10 september 2013 14:49

Hoppas att ni får superskoj man att ni slipper Mats. Hemska människa. Den enda trösten är att Myra är för liten för att förstå vad han menade. Hade varit fruktansvärt annars. Det verkar inte som vi får pengarna tillbaka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards