Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Känslan av Def Leppard

Av Annika - 3 juli 2013 07:44

Vi funderade in i det längsta om vi skulle dit eller inte men som tur var så köpte vi biljetter.
Vädret kunde inte varit bättre. Vi började med grillat hos vännerna i Laröd där vi satt i gassande sol och hade det gött.
Vi hoppade över Hardcore superstars då ingen gillar dem direkt.
Supermycket folk mötte oss på Sofiero och stämningen var på topp.
Mustasch spelade, inte heller det mina favoriter men helt klar bättre än när vi såg dem som förband till Europe i vintras.
Väldigt försenade (tydligen fel på planet) så kom de äntligen upp. Def Leppard och på 1 sekund var jag 15 år igen. Alla de låtar man ville de skulle spela gjorde det, tex Hysteria, Animal, Pour some sugar on me och många fler. När de spelade Love bites så sögs man tillbaka i tiden till Kapprummet och skoldansen på högstadiet. När man rosenkindad och blyg stod och önskade att skolans snyggaste kille (enligt mig) skulle fråga om jag ville dansa. (Hände typ aldrig dock)

Publiken var underbar, stämningen fantastisk, då kom besvikelsen. Eftersom de var så försenade och det finns regler för hur sent man får spela på Sofiero så fick de sluta efter ca 1h 25min. Lite surt när man betalt 590:-

Men det var en magisk kväll som jag kommer att spara i hjärtat och ta fram i höst när det är grått.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards