Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Hem till Tyringe

Av Annika - 15 januari 2013 19:21

Idag åkte jag och Myra till Tyringe för några dagars mys hos mormor och morfar. Efter ett antal timmar av bus så somnade Myra och jag passade faktiskt på att ta mig en eftermiddagslur. Det var lääänge sen det hände men oj så skönt det var.

Morfar fyller år idag och önskade sig min ost och skinkpaj till kvällsmat och självklart fixade jag det.

Nu ska vi snart titta på film.

Härligt att vara här och vila upp sig lite.

Hoppas att ni har en mysig tisdagskväll.

 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

16 januari 2013 19:03

Härligt att vara hemma hos föräldrarna några dagar!
Nice vinst från C2-Street!

Ang barn och mat så har L alltid varit ganska petig i maten och är inte speciellt förtjust i varken grönsaker eller frukt. Men hon har fått äta det hon gillat, som gurka eller morot, även om det är inte speciellt mycket näring i det. Hon har också perioder under året då hon äter jättedåligt, alltid på sommaren och alltid på vintern. Men hon har aldrig gått ner så mycket i vikt så hon får i sig tillräckligt ändå. Jag försöker att inte tjata på henne om mat, så länge hon inte kommer direkt efter maten och vill ha godis eller så.
Dricker Myra välling? Isf ska du nog inte vara så orolig, det kanske är tänder eller något som gör att det inte är så gott att äta just nu och dricker hon välling får hon ju i sig näring ändå.
Hoppas att ni har en skön kväll,
kram!

http://www.popprinsessan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards