Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Rynkor

Av Annika - 13 november 2012 19:55

När jag fyllde år fick jag ett presentkort till Stureplanskliniken av mitt härliga tjejgäng och idag var jag där för att fylla ut mina rynkor med Restylane. Jag var beredd på att det skulle göra ont med det var även tandläkarbedövning i sprutan så efter nåt stick så var man rätt bedövad.

Just nu är jag rätt svullen och det gör rätt ont men jag ser redan nu att det kommer att bli superfint. Det tar ca 3 veckor innan rynkorna är helt borta (eller så mycket som det går).

Vad gör man inte för att bli fin?!

Myra passades av snälla farmor och vi åt en god lunch tillsammans.

Nu ska jag fortsätta på min bok och dricka lite te. Jag älskar ruggiga höstkvällar.

 
 
Stoffisen

Stoffisen

13 november 2012 20:02

Ja, jag erkänner väl att jag har varit på just Stureplanskliniken flera gånger. Botox men inte för att släta ut, men för att jämna ut. Det har blivit lika vanligt som att gå till tandläkaren nu för tiden. Restylan syns väl direkt, men botox brukar ge resultat efter cirka 3 veckor :)

http://stoffisen.wordpress.com

Annika

13 november 2012 20:31

Är du nöjd med Botoxen? De sa att det tog ca 3 veckor innan det var helt "klart" med restylanen men redan nu syns skillnad.

 
Stoffisen

Stoffisen

13 november 2012 21:16

Jag är supernöjd. Jag har dock bytt till Academikliniken. Jag har en fin relation med hon som hjälper mig och hon tar sig alltid tid att lösa frågor och visar ett intresse på 100% att det ska bli bra. Men det är väl för att jag är så trogen kund.

http://stoffisen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards