Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Vilken kväll.

Av Annika - 8 november 2012 23:47

Vilken fantastiskt rolig kväll jag har haft med mina underbara tokiga nästkusiner Jennie och Jessica. Vi träffades på Harrys i Hässleholm. Åt god mat och uppdaterade oss om varandras liv. Tyvärr hann vi bara skrapa lite på ytan, vi skulle bevövt minst 1 vecka. Väldigt många skratt blev det som vanligt.

Sen var det dax för musik quizz. Vi har ställt upp två ggr innan och vunnit bägge gångerna. Den här gången kom vi Tvåa. Vilken skandal. Vilken skam.
Das Spanische Fleugtzeuge måste få revange snart igen så vi bestämde oss för att återkomma i Januari. Så akta er... Då SKA vi vinna.

Tusen tack tjejer för en underbar kväll och tusen tack för de fina presenterna till Myra. Jättefina

Och tack mamma som körde och hämtade mig når jag missat tåget hem.

Håll tummarna att Myra sover läänge imorgon, men vad är oddsen på det.

 
 
Tina

Tina

9 november 2012 07:52

Åh vad roligt och mysig med en girls night out! Hoppas du får sova liiite längre än vanligt idag. KRAM!

http://www.familjenrosmer.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards