Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Sommarkvällar, Robyn och Beppes Godnattstund

Av Annika - 5 juli 2011 08:38

Vilka otroligt härliga sommarkvällar vi har. Man behöver inte resa utomlands när vädret är såhär, då är Sverige helt underbart.

Igår grillade vi hos Johans föräldrar och tittade på Djurgården-HIF. Det var en kämpig match men till slut fick de 1 poäng iallafall. Det var en jättetrevlig kväll med god mat och 19°C ute. Att vi fick min favorit rabarberpaj till efterrätt var pricken över i:et. Tack för kvällen Vivi o Per.


Sen körde vi vidare till Roger och Madde, vi hade lite kläder till deras son Theo (som tyvärrr inte var hemma) som vi fått i uppdrag att leverera. Satt och pratade och hade trevligt, tiden gick alldeles för fort och vi bestämde att vi måste träffas snart igen. 


Fantastiskt roligt bild på Roger, Johan och Bobby från vårt bröllop (Roger och Bobby var bestmen)

 


Ikväll är det picnic och Robyn konsert på Sofiero. Det ska bli sååååå kul!! Jag ska göra lite god picnicmat och förhoppningsvis blir vädret bra. inte kul att äta regnig pastasallad.



Avslutningsvis kan jag informera er att om jag hade varit med i Beppes Godnattstund så hade jag fått vara Hungran. Jag fattar inte hur jag kan vara så hungrig jämt. Jag äter och äter och äter. Som tur är så har jag bara gått upp 10 kg men var gör jag av det? Det måste vara lillan som vräker i sig allt :-) kan vara därför som hon är så pigg, hon har levt rövare hela natten och sparkat mig.



Nu är det kaffe och jobb som gäller


God Morgon Världen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards