Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Skandaler, CSI och kaffe

Av Annika - 25 maj 2011 08:30

Igår åkte jag till Bästaste vännen för fika och mys, och det blev en hel del utav detta.

Vi diskuterade allt ifrån hur trevligt vi hade haft det i lördags i Köpenhamn till hur man är när man är en exhibitionist.

Samtidigt drack vi kaffe och spelade CSI på Wee, vi är väldigt duktiga på att lösa mord.

Tog fina foton men får inte över dem från Iphonen idag :-(


Hennes sambo ska med oss till Sweden Rock i år och han spelade upp två band som jag inte hade hört tidigare, Buckcherry och Black Label Society, det lät mycket bra och jag kommer definitivt att försöka se dem.




Maken min var på pub för att titta på matchen mellan MFF och HIF. Vilken skandal. Jag förstår inte att det kan finnas såna rötägg som springer in på planen och förstör för det laget som man säger sig älska. Tyckte faktiskt "lite" synd om MFF spelarna som inte fick en chans att göra sitt bästa utan kommer nu att förlora med 3-0. Skandal.

Hoppas att killen får ett kännbart straff och att de hittar han som slängde in knallskottet på Per Hansson. Hoppas verkligen inte att Per får bestående skador i örat.



En liten snorvalp på 18 år, undrar om han tror att hans mamma är stolt nu??!!


Nu är det jobb och kaffe.


God Morgon Världen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards