Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Viken helg

Av Annika - 11 april 2011 08:38

Det var den mysigaste helgen jag haft på länge.

Vi åkte ner till stugan i Åhus på fredagskvällen.


 


Det var bara 12°C inne i stugan när vi kom dit , men med en massa ved och eldandes så fick vi upp värmen till 19°C innan det var dax att bädda framför den öppna spisen (bara det var supermysigt.).


    

Vi började lördagsmorgonen utomhus i solen med äggröra, bacon, vita bönor och kaffe.


 

Sen blev det solstolen tills vi märkte att solen tar nog mer än vad man tror. Blev lite röda. Då grillade vi korv och sov siesta innan det var dax för kvällsgrillningen (man kan aldrig få för mycket av grillat)


 


 

Vi eldade och sov framför den öppna spisen inatt också.


På söndagen blev det en mysfrukost innan det var dax att packa ihop och köra hemåt. Tiden gick alldeles för fort. 

Väl hemma var det bara att fräscha upp sig sen stack maken till HIF-Elfsborg 1-0  

och jag åkte och fick manikyr och pedikyr. Nu måste det bli ännu varmare så jag kan vandra omkring med mina bara fötter. Det blev fransk manikyr. Väldigt tjusigt.


Och helt plötsligt är det måndag igen. Bara två veckor tills vi åker ner till stugan igen och firar påsk.

Har många spännande saker framför mig den här veckan så det ska bli kul. men mer om det efter hand. nu är det dax för jobb.


God Morgon Världen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards