Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

God morgon.

Av Annika - 17 mars 2011 08:20

Hoppas att allt är bra med er och att ni har sovit gott.

Själv har jag drömt märkliga drömmar och var väldigt glad när jag vaknade.


Såg ni Grey's Anatomy igår? Äntligen har det börjat igen till Makens stora förtret. Det var nämligen även Champions league igår men det kunde han fetglömma att han skulle få se. Inte när det är Grey's inte. Jag satt med fjärrkontrollen i högsta hugg i en hel underbar timme. Men vad är det som gör att man gråter till varje avsnitt? onaturligt känslig? Hormoner? Längtar redan tills nästa avsnitt :-)

Åh, Mc Dreamy och Mc Steamy, såå mycket bättre än svettiga fotbollskillar som springer runt och jagar en boll (läser maken detta är jag i Biiig Trouble :-) )


Nu är det kaffe och mitt nya "måste ha eftersom jag är gravid och får jag inte det så blir jag väldigt ledsen och lite hysterisk mat" knäckebröd med ost och paprika. och då menar jag inte de nyttiga knäckebröden som man faktiskt blir mätt på utan de superonyttiga vita frukostknäcke som man kan trycka ner 10 st utav utan att man känner sig speciellt mätt. Ringde desperat maken igår när han var på väg från jobbet så han har köpt massor. Mums!


God Morgon Världen



 
 
Ingen bild

Annelie

17 mars 2011 18:38

Du är inte ensam. Jag tror inte att jag sett ett enda avsnitt utan att börja böla framåt slutet av avsnittet... och det var likadant igår. Så... det där med hormonrubbning tror jag inte ett dugg på! ;-) Tyvärr har jag ju inte några sådana i min kropp...! Jag tror att de går in för det!! Såja... nu har de snart klarat sig i ett avsnitt... så, nu är det dags! Snyft, snyft... och där grät vi lite igen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards