Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Känslan av att ha fått ge något uppskattat.

Av Annika - 16 december 2013 18:34

För några veckor sedan fick jag två biobiljetter av Stena Line till förhandsvisningen av Sune på bilsemester.
Tyvärr är min dotter lite för liten för den typen av film så jag gav dem till vår kära vän så han kunde ta med sin gulliga son. Gissa om det blev uppskattat.



Tusen tack Stena Line säger en glad kille och hans pappa.

 
 
jenny

jenny

17 december 2013 09:33

Men vad gulligt gjort!
Tänkte på dig häromdagen att du kanske ville ha en ny header med nyare bilder? Eftersom de små växer så snabbt menar jag ;-)
Bara hör av dig!
Kram

http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Annika

17 december 2013 10:24

Hej. Jag tänkte på det för några veckor sedan att jag behövde uppdatera headern. Jättegulligt om du vill hjälpa mig. Jag mailar dig när jag kommer hem från min Danmarkstur på torsdag. Kram

 
Ylva Vitorovic

Ylva Vitorovic

17 december 2013 10:58

Hej Annika!
Vad roligt att det blev uppskattat ändå, trots missen med att kolla upp din dotters ålder ordentligt.
Ha' det gott! /ylva.

http://blogg.stenaline.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards