Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Känslan av julfest med tjejerna

Av Annika - 15 december 2013 21:17

Igår var det dags för tjejgängets äldsta tradition. Julfesten. I år var vi i Vinslöv och så skoj det var. Så mycket tjatter och skratt. Sånt skratt som gör att man har träningsvärk i magen idag.

Som vanligt hade vi knytis ( julmat är förbjudet) och ojojoj vad mycket gott vi åt.

Sen hade vi som vanligt julklappsutdelning. Och en helt underbar tomte. Jag fick en fin Sushibok som vi definitivt kommer att testa en kväll.

Tiden gick som vanligt alldeles för fort men förhoppningsvis så ses vi snart igen.

 
 
En plats i solen

En plats i solen

15 december 2013 21:26

oh lät som en riktigt härlig kväll :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards