Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under oktober 2013

Av Annika - 3 oktober 2013 14:33

Hej Vänner


Jag vill berätta hur otroligt glad och överväldigad jag är över hur många det är som hittar hit till min lilla blogg. Det är superroligt att ni vill hänga här.

I september ökade besöken med 53 %, helt otroligt.


     



Ni får väldigt gärna lämna en liten kommentar så jag får veta vem ni är. Jag är ju grymt nyfiken.


Hoppas att ni fortsätter att titta förbi..


Ha en superskön torsdag!



Av Annika - 2 oktober 2013 16:09

 


När? Lördagen den 26-27 April 2014

Var? Halmstad Arena

Tid: 10-17


Jag har fått äran att bli VIP-bloggare på den här fantastiska mässan för hela familjen.


Lägg nu datumet på minnet och kom dit.






Av Annika - 2 oktober 2013 10:09

Då kommer vi till den fantastiska kvällen på Fab Mamas Blogevent. Dagen har jag redan berättat om här:"Dagen"


Vi samlades halv åtta med bubbel och mingel.


 


Åsa Christel Jag och Ann-Sofie



Efter en god middag så uppträdde Therese McDonald. Detta måste vara den roligaste kvinna jag har varit med om. Jag skrattade så jag fick träningsvärk i magen. Får ni möjlighet att se henne så förbered er på skratt så tårarna sprutar.


Några av de Underbara tjejer till bordet:


 


   Christel och Tina


  

Nina och Hanna




       

Tina och Maria



Sen kom kvällen underhållning igång med härlig musik och Quizz


Götz Kalas


En fantastisk duo som fick oss alla att dansa loss.


   


Självklar var det danstävlig, detta år till den knasiga låten "What does the fox say" med Ylvis.



Allas vår underbara Ingela vann.


 



jag har lånat lite foton då det blev rätt suddiga foton med min kamera. tack igen photoperformance och bloggvänner.



Så.. då har ni fått se vad vi hittat på på Fab Mamas Blogevent och nu förstår ni varför jag alltid pratar så lyriskt om detta underbara event.


Tusen tusen tack FnulanMalin och Mira för att ni ordnat detta. Ni är bara helt bäst. 

Av Annika - 1 oktober 2013 22:16

Ni som har följt mig ett tag vet att en tisdag i månaden träffas vi tre tjejer jag, Michela och Linda för ett eller två glas vin på någon pub i Helsingborg, där vi uppdaterar oss på varandras liv och har fantastiskt trevligt.

Tyvärr blev vi bara två ikväll eftersom Linda hade ont i ryggen. Vi saknade dig massor och har så mycket att prata med dig om nästa gång :-)

Men jag och Kella hade väldigt trevligt ändå på Pitchers. Massa uppdatering och planer för framtiden.

Vi blev hesa bägge två efter allt kul att prata om.

Längtar redan till nästa Tisdagsklubb på bishop Marina.

Tack för ikväll Gumsan.

Av Annika - 1 oktober 2013 10:26

Idag går maken ner till 80 % och jag börjar jobba för fullt.

Vi visste nog inte vad vi hade att vänta i morse men lite knasigt blev det. Lillfisen ville absolut Inte att jag klädde på henne, vi var 25 minuter för Tidiga till förskolan och jag kom på att jag glömt borsta tänderna och bara dottern fick i sig frukost.

Phu vilket pusslande. Vi får nog prata igenom hur vi ska göra imorgon för att få allt att funka smidigare. Hur hinner ni? Går ni upp kl 04? Vem gör vad?

Nu ska jag på mitt första egna kundbesök. Väldigt spännande.

Dockan måste också ha frukost :-)

Skapa flashcards