Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Känslan av att göra fredagspåse nr 3

Av Annika - 25 oktober 2013 15:01

Jag tycker nog att det är lika roligt att göra fredagspåsen som Myra tycker det är att få den.


Idag köpte jag faktiskt inget utan hon får Herr Nilsson och choklad som hon fått av sin mormor och morfar, russin & fruktstänger hade jag hemma och påsen återanvänder jag ju.



Det blir säkert en väldigt uppskattade påse.

Jag hann även med att göra ett familjekollage på lunchen till Myra som hon ska med sig till dagis på måndag. Jag som är värdelös på pyssel blev faktiskt riktigt nöjd :-)



Nu är det snart fredag kväll. Vad ska ni hitta på?

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards