Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Känslan av Fab mamas blogevent "Kvällen"

Av Annika - 2 oktober 2013 10:09

Då kommer vi till den fantastiska kvällen på Fab Mamas Blogevent. Dagen har jag redan berättat om här:"Dagen"


Vi samlades halv åtta med bubbel och mingel.


 


Åsa Christel Jag och Ann-Sofie



Efter en god middag så uppträdde Therese McDonald. Detta måste vara den roligaste kvinna jag har varit med om. Jag skrattade så jag fick träningsvärk i magen. Får ni möjlighet att se henne så förbered er på skratt så tårarna sprutar.


Några av de Underbara tjejer till bordet:


 


   Christel och Tina


  

Nina och Hanna




       

Tina och Maria



Sen kom kvällen underhållning igång med härlig musik och Quizz


Götz Kalas


En fantastisk duo som fick oss alla att dansa loss.


   


Självklar var det danstävlig, detta år till den knasiga låten "What does the fox say" med Ylvis.



Allas vår underbara Ingela vann.


 



jag har lånat lite foton då det blev rätt suddiga foton med min kamera. tack igen photoperformance och bloggvänner.



Så.. då har ni fått se vad vi hittat på på Fab Mamas Blogevent och nu förstår ni varför jag alltid pratar så lyriskt om detta underbara event.


Tusen tusen tack FnulanMalin och Mira för att ni ordnat detta. Ni är bara helt bäst. 

 
 
Tjejmorsan

Tjejmorsan

2 oktober 2013 10:55

Vilket härligt inlägg :) Åhhhh jag längtar tillbaka :)

Kram

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Popprinsessan

Popprinsessan

3 oktober 2013 10:11

Tur att vi har mello att se fram emot nu när det inte blir mer FAB...
Kram

http://www.popprinsessan.se

Annika

3 oktober 2013 18:20

Ja tack o lov. Men jag hoppas att det ändå blir mer FAB!!!

 
Sojkas framtid

Sojkas framtid

8 oktober 2013 12:38

Men åh nu längtar man ju tillbaka. :) Vilken kväll!
kram

http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards