Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under september 2013

Av Annika - 25 september 2013 11:25

Maken kom hem igår med två proppfulla kassar med kläder till dottern som han fått av en supergullig kollega.



Tusen tusen tack!!!

Av Annika - 24 september 2013 16:00

Vilken fantastisk helg jag har haft, jag går runt här och småler hela tiden.


Malin Mira och Malin, dessa underbara tjejer som jobbat och slitit för att anordna detta otroliga event.


Jag har fortfarande inte gått igenom alla foton så ni får vänta lite på en berättelse om helgen men jag skulle vilja presentera de fantastiska sponsorerna som gjorde så vi fick helt otroliga goodiebags


fotona kommer från Photoperformance


 



Solamigos; Badkläder, Isbjörn: Mössa,TripX; Presentkort 500 kr, Yeni Design; Bokmärke,Aloe Veradryck; Aloeveradryck, Anton Berg; Choklad, Asif; Påse med sås och receptcd, Barnsemesterkortet; Barnsemesterkortet,Biggishop; Örhängen, Bondmorans godis; Godispåsar, Depend; Neccesär full med nagelprodukter, Desenio; Kuddfodral, Flowerscrub; Disktrasor, Gekås ; Påsar och nyckelband, Helhetshälsan: Omega3 och dunderpulver, , Kivik: 2 sorters juice, La Roche- posay; Hudvårdsprodukter, Lee store; 200 kr rabatt, Libresse; Trosskydd, Lily of Sweden; Sjal, Lipton; CupcakeTe, Mighty Leaf; Te, Miljonlotteriet; Miljonlotter, Nim´s; Fruktchips till barn, Nutri Nick; SteviaBars, Pino; Pinobok + dvd, Pocketstället; Fyra pocketböcker, Pulsin; Rawfoodsbar, Reedvill; Tamponger, Röhnisch; Trosor, Svinsöt; 100 kr rabatt, TomTom; Pinobok, Torky-Edet; Torky, Vita Liberata; Lösnaglar, Kneipp; Duschcreme, Tuppeware; drickflaska



 

Brilliant Smile; Neccesär full med tandgrejer för blekning,


 

Excuvianse Neccesär full med bra hudvårdsprodukter


 


StenaLine: handkräm, badlakan och toblerone


 

Sinne & Smak, massor av gott


Vi hade en stor mässa med många trevliga företag:

Hällsnäs
Photoperformance
Allékliniken
Aps- artistic plasticsurgery
Tuppware
Me and I
StenaLine
Flizans
G-punkten
Crazy Lady
Lipton
Fruktstänger (Sinne & Smak)
Jencic


Vi hade mycket trevliga föreläsningar:


Stenaline­-  vårens trender
Aps- vad är skönhet?


Vi hade aktiviteter där vi "Pimpade våra väskor"


Panduro- Pimp my väska


Kvällens fantastiska underhållning:

Götz kalas
Therese Mc:Donald

Övriga sponsorer var:
Blomsterjätten
Fruit at work


Som ni ser, helt fantastiska sponsorer.

Jag har så mycket mer att berätta men det får bli i ett annat inlägg.








Av Annika - 24 september 2013 12:54

Det kom ett underbart mail från dagis i förmiddags med en massa foton som visar att de firat Myras födelsedag idag. Vilket underbart dagis och vilka fantastiska fröknar. Jag var på IKEA när jag fick det och fick smyga in i ett hörn och torka bort några glädjetårar.

Av Annika - 23 september 2013 11:40

Idag sitter vi och väntar och väntar hos ögonmottagningen. Det är bara en rutinkontroll men de är försenade. Dottern har fått pupillvidgande och just nu ser hon drogad ut. Som tur är så finns det ett lekrum. Borde finnas ett sovrum för mig för jag är fortfarande slut efter helgens bravader. Jag ler bara jag tänker på det.

Av Annika - 22 september 2013 18:45

Idag kom jag hem från ett fantastiskt dygn med fantastiska kvinnor. Fab Mamas Blogevent.
Minnena är många och helt osorterade i min trötta hjärna så tyvärr får ni vänta tills imorgon på att höra om den.

Här kommer dock en bild på utsikten från restaurangen på det fantastiska stället vi var på Hällsnäs.

Nu ska jag bara snusa på min älskade dotter, spana i den otroliga Goodiebagen (återkommer med bilder och länkar) och bara tänka på detta fantastiska dygn jag varit med om.

Ha en mysig söndagskväll.

Av Annika - 20 september 2013 11:19

Lillfisen har hostat hela natten igen så det blev inget dagis idag heller. Jag är genomförkyld och maken är också hängig men på jobbet.

Jag har liksom inte tid eller lust att vara förkyld och framför allt inte den här helgen. Jag har ju längtat så länge på Fab Mamas Blogevent.
Det blir en massa alvedon och whisky ikväll för dit ska jag.
Jag ska träffa en massa härliga tjejer, äta gott, skratta tills jag håller på att kissa på mig och dansa Ylvis dansen.
Sen kan jag bli sjuk, men inte nu. Jag ska ju packa och fixa till mig.


Nu fortsätter vi krya på oss med filtar, sängen och Smurfarna.

Av Annika - 19 september 2013 19:19

Vi fick ju ställa in det stora kalaset eftersom vi nu alla är mer eller mindre sjuka, men fyller man två år så måste man ju i alla fall ha ett litet kalas.



Man måste ju få blåsa ut ljus...



Dricka med sugrör ur fint glas...


Skita i sugröret för det tar för lång tid...



Nu ligger vi alla nerbäddade och tittar på bamse.

Det kan inte bli en mysigare än såhär.

Av Annika - 19 september 2013 11:38

Min Underbara vän Jenny och hennes supersöta son kom inom med paket till Myra idag. Ett supergulligt bakset som Myra direkt skulle ha på sig och leka med.




Och inte nog med att Myra fick paket, jag fick en helt fantastisk "Grattis till det nya jobbet" blomsterbukett.



Tusen tack Söta Gulliga Jenny!

Skapa flashcards