Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Annika - 10 oktober 2012 12:41

Vad underbart att det slutat blåsa sp vi kunde njuta av vår morgonpromenad vid strandpromenaden. Det var rätt kyligt så jag tog på Myra ett par vantar. Gissa hur länge de satt på..

Nu sover hon och jag städar lite för ikväll ska vi ha besök och vi ska äntligen äta upp de fruktansvärt illaluktande ostarna som vi har haft i kylen sen i torsdags. Lite salami, kex, frukt och lite gott vin till det. Onsdagsmys!

Av Annika - 9 oktober 2012 16:17

Idag kom Carro och Måns på fika. Myra fick en jättefin pälsväst i försenad födelsedagspresent. Tusen tack. Myra visade Måns sina leksaker, gav honom sina nappar och hjälpte honom att hoppa i hoppgungan. De kom jättebra överens.

Välkomna hit snart igen.

Av Annika - 8 oktober 2012 20:49

Idag har vi som vanligt varit på minisim. Myra sov inget innan så allt plaskande tog slut på henne. Efteråt var jag ju tvungen att hämta hennes pass så jag fick snällt bära in henne sovandes till polisen. Nu har hon ett pass så vi kan dra iväg nästa vecka.

Ikväll gjorde jag den sista middagen av Linas Matkasse för den här gången, Ratatouille (stavning??) med pasta och fetaost. Fantastiskt gott. Vi är helt sålda på detta koncept och kommer definitivt att fortsätta med kassen.

Till efterrätt blev det vars en Nogger. Som ni ser på den Mycket suddiga bilden så fick Myra också smaka. Väldigt omtyckt kan jag lova.

Nu ska jag krypa ner och se det okända.

Av Annika - 7 oktober 2012 13:25

Pigga, Glada, Hela och Rena (en stund i alla fall) Familjen på Mongolisk Barbeque. Väldigt trevlig lördagskväll. :-)

Det är ju inte så ofta vi går ut längre så man har nästan glömt hur man hör, men vi klarade oss bra och vi uppförde oss precis som man bör så det kan nog bli fler restaurangbesök :-D

Vi avslutade kvällen med vin, öl och hårdrock. Underbart.

Av Annika - 6 oktober 2012 15:44

Idag har vi varit på stan och käkat på den internationella matmässan. Nu fikar vi och vilar lite och ikväll ska vi äta mongoliskt. En riktig familjedag. Mysigt.

Av Annika - 4 oktober 2012 14:34

Jag tänker ta några dagars paus från bloggandet. Jag har varken tid lust eller ork att skriva. Återkommer om några dagar.

Av Annika - 3 oktober 2012 22:15

Någon som ska med och åka?

Weeeeeeeee!!!!!

Av Annika - 3 oktober 2012 22:11

Idag har vi varit och fixat pass till Myra. Hon ville först inte vara med på bild men efter några försök så blev det bra.
Idag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker en vecka till Kanarieöarna. Vad otroligt skönt det ska bli. Sol bad och god mat. Underbart.

Skapa flashcards