Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Annika - 15 augusti 2012 15:40

Mina gamla pixiböcker funkar fortfarande.

Av Annika - 15 augusti 2012 14:00

Bus i gräset

Av Annika - 15 augusti 2012 11:21

....när kusin Vincent kommer.

Av Annika - 14 augusti 2012 21:57

... ut hoppade en man med en stor bukett blommor, en nalle och praliner. Min man hade skickat det med bud. Min man är bättre än er man :-)


Av Annika - 14 augusti 2012 10:36

Idag är det 2 år sedan vi stod i ett växthus på Linneaträdgården och lovade att älska varandra resten av livet. Det är inte klokt vad tiden går. Älskar dig så vansinnigt mycket Johan. Ser fram emot många underbara år som din fru.

Av Annika - 13 augusti 2012 22:37

Gav Myra en vitlökscrostini helt säker på att hon inte skulle tycka om. Hon lyste upp sa mmmmm och mumsade glatt i sig. Hon pep efter mer så jag gav henne en majskrok, den spottade hon ut och kastade på golvet och fortsatte att pipa, då gav jag henne en crostini till, hon lyste upp sa mmmmm och mumsade glatt i sig. Märklig tös. Får nog börja vänja mig att ha en vitlöksdoftande unge ;-)

Av Annika - 13 augusti 2012 15:12

Eftersom Johan har börjat jobba så drog jag och Myra till stugan. Här är det varmt och gott. Vi stannat här några dagar så mormor och morfar får rå om oss.

Av Annika - 12 augusti 2012 10:54

Igår var vi på ett underbart bröllop. Det hade allt. Skratt, gråt, underbar mat, fantastisk tårta, ett sju jäkla hålligång och den den vackraste bruden man kan tänka sig.

Idag sov jag till halv 11, när hände det senast. Väldigt skönt men nu längtar jag efter mitt gullefjun. Farmor lämnar henne vid 15 tiden. Tack för all hjälp.

Ovido - Quiz & Flashcards