Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Annika - 4 juli 2012 16:02

I måndags passade farmor Myra och jag och Linda passade på att gå och se HIF-Gefle. Vi hade väldigt trevligt och HIF vann såklart:


   


i går åkte jag och Myra till Laröd för att mysa och grilla lite korv och provsmaka lite förslag på bröllopstårta, säger bara mums och tack för en härlig kväll!!


     


idag tog jag och Carro barnen och åkte över till Helsingör, åt lunch och strosade vid slottet. Vädret var fantastiskt och alla skötte sig exemplariskt, till och med de vuxna :-) Det är dagar som denna som man funderar på att börja spela på lotto (och såklart vinna) så man kan bli hemmafru:

       


Nu ska vi busa lite tills pappa kommer hem, då ska vi grilla! 

Av Annika - 2 juli 2012 12:13

i fredags kom carro, måns och michela på lunch hos mig. mysigt:

     


senare kom mina föräldrar, vi hämtade mat från lagmarks och hade en mysig kväll.



i augusti ska våra kära vänner jenny och fredrik gifta sig, i lördags hade vi möhippa (killarna hade samtidigt svensexa). det blev väldigt lyckat och jag tror att jenny hade superkul. mina föräldrar tog hand om myra och jag tror att hon busade med dem hela dagen:


Frukost i domsten:

Magdans: 

 

Alla fick prova på, jag har fortfarande träningsvärk men så otroligt roligt att jag ska gå kurs i till hösten:


Sen fick Jenny sjunga in Ranelids "Mirakel" mycket vackert. 

 


sen åt vi goood mat och myste resten av kvällen:

     


söndagen såg ut såhär:


 

Ovido - Quiz & Flashcards