Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Annika - 19 juli 2012 14:32

Grattis mitt älskade barn på 10 månadersdagen. Förstår inte vart tiden har tagit vägen. Älskar dig till månen och tillbaka.

Av Annika - 18 juli 2012 18:17

Med lite hjälp så går det

Av Annika - 18 juli 2012 12:58

Välkomna hem från semestern Farmor och Farfar.

Av Annika - 18 juli 2012 12:01

Vincent med sin nya sparkcykel som han fick av Myra i födelsedagspresent, Myra tittar på.

Av Annika - 17 juli 2012 13:15

Äntligen skiner solen. Dax för lek

Av Annika - 17 juli 2012 07:58

Vi såg lite på Lotta på Liseberg igår, Myra dansade som en galning till alla schlagerlåtar, när hon sen skulle dricka välling så höll hon den själv och tappade på den precis som schlagersångerskor gör med mikrofonen. Hennes Mamma kunde inte vara stoltare :-)

Av Annika - 17 juli 2012 07:52

Just nu njuter vi av lata dagar i mina föräldrars stuga. Kusinerna busar för fullt.

Av Annika - 8 juli 2012 19:10

Det har varit En intensiv och väldigt mysig helg:


Fredag: Thåstström med Linda, richard och Vera. God mat (tack Linda för dina fantastiska mackor, goda ostar, smaskiga pollykladdkaka och läskande Rosé), trevligt sällskap och en fantastiskt bra Konsert. Och en annan sak; jag cyklade både dit och hem. Jag har inte cyklat sen jag var 15 år så lite vingligt var det allt, men inga vurpor och inga skrapade knän. Tjoohooo vad det gick fort, ska definitivt köpa mig en cykel nu.


 


lördag: slappe och mys med Familjen och en liten tur till Väla:


 


Söndag: Fick min födelsedagspresent av underbara vännen Mi, skaldjursbrunch på Johan P på lilla torg i Malmö. Jag är fortfarande helt lyrisk. Vilken mat (skagenröra, löjrom, ostron, kräftor i vitlök bla), vilken champagne, vilket sällskap och vilket väder, detta kan jag leva på läääänge, tusen tack älskade vännen:


   


Myra hade en mysdag med Pappa:


 


Nu ska vi ladda inför det nya serien på 4an: Hem till Tyringe, jag är riktigt nervös, vågar man berätta för någon att man är från Tyringe i fortsättningen eller måste man säga att man kommer från en förort till Hässleholm? Spänningen är olidlig.

Ovido - Quiz & Flashcards