Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under juni 2012

Av Annika - 18 juni 2012 12:27

Här har det varit förkylt i nästan 1 vecka och vi fortsätter att snörvla och hosta. eftersom vi känner oss eländiga så har jag photoshopat lite fina bilder på oss så att vi känner oss lite bättre, nu kryper vi ner igen och hoppas att vi snart är friska och krya:


       

Av Annika - 12 juni 2012 15:44

heja sverige!!!


 

Av Annika - 11 juni 2012 12:47

Det som skulle blivit en lugn helg i stugan blev istället:


             


Helt fantastiskt, och myra hade det hur bra som helst:

        


igår åkte vi trötta tillbaka till stugan:


Ja som det kan bli. underbart att göra något så spontant och som blir så vansinnigt kul :-D   

   


Av Annika - 5 juni 2012 16:42

har lekt lite med bildbehandlingsprogramet instagram. fick till himla söta bilder på myra:


       

Av Annika - 5 juni 2012 16:32

det har inte gått att blogga på några dagar så jag har lite foton att dela med mig av från helgen som gått.


i fredags bara myste vi och åt mat. testade en ny rätt där jag fyllde en kycklingfilé med mozzarella, tomat och pesto och virade bacon runt. till det hade vi pestopasta och sallad. det blev väldigt gott, nästa gång ska jag dock göra någon form av sås till för det saknades lite:


 


i söndags var vi på ankmiddag hos myras farmor och farfar. det var så gott och jag var proppmätt resten av dagen:


myra innan vi begav oss till farmor och farfar:



Anka med alla tillbehör man kan tänka sig: mums!!!

 


myra mumsade glatt på broccolli och morötter:

 

farmor och farfar:

 


en liten söt hanna kom in och hälsade på:

 


myras charmige kusin wille busade & spexade för fullt:

   


en väldigt trevlig helg.  

Av Annika - 1 juni 2012 12:18





   Kan det vara lite kärlek i luften mellan Myra och viggo?     




     



 


från ESC i lördags.




    

Skapa flashcards