Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Eldsmärke

Av Annika - 18 juni 2012 12:46

Jag har fått lite frågor angående myras eldsmärke och hur skillnaden var efter första laserbehandlingen. här kommer som utlovat före och efterbilder.


före:

Efter 1:a gången:

   


det är stor skillnad, nu har vi varit 4 ggr och det blir bara svagare och svagare för varje gång.

 
 
lotta

lotta

18 juni 2012 20:43

Det var verkligen en effektiv behandling. Har ju blekts väldigt mycket!
Och tösen din är ju bedårande!
Fortsättning följer.... fler frågor kommer säkerligen. kram på er

http://atollenrock.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

23 augusti 2012 23:15

Sicken sötnos!
Har med en dotter med eldsmärke. Fast henns sitter på näsbenet från pannan och ner. Hon är 3.5 år men här har det inte varit snack om att köra med laser än. Fick ni göra det så tidigt på er dotter?
Här avvaktar vi tills hon själv vill men jag hade gärna gjort det nu medan hon är liten. Kommer dock bli många behandlingar eftersom det sitter precis vid ögat och att man bara kan ta små små bitar åt gången och behandla. Man funderar ju på hur hon kommer att känna...

Annika

24 augusti 2012 21:38

Vi började redan när hon var 4 månader och ska behandla fram tills 1,5 år var sjätte vecka. Ser väldigt stor skillnad redan efter 5 gånger. Det gör ont på henne och det gör ont i mitt mammahjärta. Men behandlingen tar 15 s och hon slutar gråta efter 2 min. Hoppas allt går bra med din dotter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards