Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Vårkänslor

Av Annika - 29 februari 2012 20:53

   Idag har man verkligen haft vårkänslor. Jag och Anki var ute på långpromenad med barnen. Härligt att gå vid vattnet och se danmark. Verklig lyx i vardagen. Vi tog även vägen förbi bion för att se om de kommit ut med program för barnavagnsbion men de hade såklart inte öppet. Efter den långa promenaden blev vi självklart "tvugna" att stanna till på Max och äta stora hamburgare :-) Gott gott.


Hittade några dåliga bilder från Mello i helgen men tänkte visa dem ändå.


 


 

Så skoj det var.


  

Här är dagens bild på Myra som var på ett strålande humör idag. Förrutom just nu vilket betyder att jag skriver två ord och sen springer upp och stoppar in nappen som hon "gömmer".


 

Nu är det dags att hitta nappen igen så nu får det vara med bloggandet för ikväll.





 
 
Bloggminglet 2012

Bloggminglet 2012

2 mars 2012 13:24

Vill du komma på det stora Bloggminglet 2012?

http://mgroup.se/bloggminglet-2012

 
Ingen bild

Emma

8 mars 2012 10:49

Hej på er! Så kul att titta på alla fina bilder på sötnosen Myra och läsa om vad ni har för er! Hoppas allt e bra med er!
Kram från Emma L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards