Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Dagarna rullar på

Av Annika - 18 oktober 2011 13:04

och man får inte mycket gjort som inte har med Myra att göra, men vem bryr sig när man har ett underverk att titta och gosa med.


Livet blev mycket enklare när vi förstod att jag inte hade bröstmjölk tillräckligt för henne. Som vi kämpade och slet, men när vi förstod och gav henne mjölkersättning så klickade allt. Hon sov nöjd i 7 timmar och hon är en helt ny människa, inte lika frustrerad för att hon är hungrig och nu när inte alla hennes krafter går åt till att amma så är hon vaken och med mycket mer. Så nu får hon bröstmjölk som mellanmål eller eftermiddagsfika och resten blir mjölkersättning. Mamma och dotter är mycket mer harmoniska nu. Plus att hon går upp i vikt som hon ska och har fått så gosiga rulsingar på benen och en söt lite dubbelhaka.


Många har kommit och hälsat på och Myra har fått så fina presenter. Vi tackar och bugar.


Här kommer lite bilder på vårt underverk.


             

Nu ska vi göra oss i ordning för att ut i regnrusket och till BVC.

 
 
Ingen bild

Emma

19 oktober 2011 18:58

Så många härliga bilder på söta lilla Myra!!!
Hoppas allt e bra med er!
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards