Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Annika - 4 juli 2011 08:29

Det är helt otroligt vad tiden går fort just nu. Helt plötsligt har jag bara 3 veckor kvar att jobba innan semester och föräldraledighet. Det känns så märkligt. Men väldigt efterlängtat. Här är nämligen 800°C på kontoret idag. Phu. Det är nog bara jag som längtar efter ett ösregn och antagligen kommer jag att göra nån form av regndans på balkongen (skulle ni råka se den så bli inte skräckslagen) om det inte blir svalare. Jag liknar en elefant med svullna ben och vi ska inte tala om fingrarna, kan inte få på mig vigselringen längre. 


Helgen har varit mycket trevlig. Jag åkte hem ifrån stugan i fredags och det var skönt att komma hem till Johan. Vi grillade och myste hela kvällen. 

I lördagskväll var vi hos våra vänner Marco och Anki. Det var en trevlig kväll som gick väldigt fort på grund av skratt och prat.


Igår sov vi halva dagen, sen fikade vi på stan innan det var dax att bänka sig 6 timmar framför tv:n för att titta på The Big 4 live från Ullevi. Det var Anthrax, Megadeath, Slayer och Metallica. Vi laddade upp med grillade hamburgare, läsk och chips så att vi klarade oss hela kvällen. Jag klarade 3,5 band sen slumrade jag in på soffan.


Den här veckan kommer att bjuda på en hel del skoj. Bla Grillning i Ekeby hos Johans föräldrar och picnic och konsert med Robyn på Sofiero med ett stort gäng vänner.


Men först jobb. Eller rättare sagt, först kaffe och sen jobb.


God Morgon Världen!

Ovido - Quiz & Flashcards