Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Semester

Av Annika - 25 juli 2011 13:11

Det är väldigt härligt och slappt med semester. Jag har än så länge inte gjort ett dugg idag mer än att hämta lite paket på posten och sen har jag köpt fina underkläder inför gravidfotograferingen imorgon.


I fredags firade vi att det var min sista arbetsdag med god mat och filmer. Det blev ryggbiff med smörstekta kantareller, potatisgratäng och bearnaissås, lite sallad också mest för syns skull.

   

Sen såg vi Little Fockers och Rites. En rolig och en kuslig.


Lördagen började manikyr och pedikyr. Når inte längre ner till mina tår så det var verkligen underbart att få dem fina. 

Sen träffade jag Kella och Marcus och vi gick och tittade på Derbyt HIF-MFF. Bra match och bra stämning.

     

 

När matchen var slut begav vi oss till Marcus och där grillade vi och hade trevligt hela kvällen.

       

Gårdagen spenderades i soffan med filmer, chips och läsk. Precis som en söndag ska spenderas.


Nej om jag skulle ta och göra lite lunch och sen sova middag :-)

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

26 juli 2011 09:18

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privat arbetare. Du måste också jobba på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Adam
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards